På mandag gjennomførte Odal FK sitt første årsmøte som ny klubb. Dette foregikk uten stor dramatikk. Spesielt sak 14, valg av nytt styre, var det knyttet
-Vi er veldig fornøyde med å ha inngått denne flerårige samarbeidsavtalen med Odal Fotballklubb. Det er gjort en veldig god jobb i forkant av sammenslutningen,